Blogi

Miks peab juht olema hea kuulaja?

05. veebruar 2019 marketing, Kommentaarid: 0
Kuulamisoskus on juhile oluliseks tööriistaks, mis aitab teda muuhulgas
oluliste otsuste langetamisel, elluviimisel ning keerulistel läbirääkimistel.
Samas ei ole tegemist kaasasündinud oskusega – analüütilist mõtlemist toetavat
kuulamist tuleb teadvustada ning anda kuuldule selge struktuur.
Loe lisaks »

Margo Loor: Kuidas tulla toime jonnaka suhtlejaga

06. veebruar 2018 marketing, Kommentaarid: 0
See on üks kõige sagedamini esitatavaid küsimusi argumenteeritud juhtimise koolitustel. Eestis on üksjagu ettevõtteid ja organisatsioone, kes on suhtlemise tõhustamiseks kogu tiimiga argumendioskused selgeks õppinud ning kelle jaoks see küsimus tiimi-siseselt enam oluline ei ole. Teistes ettevõtetes, kust koolitusele on tulnud üksikud inimesed või väiksemad tiimid, küsitakse seda küsimust nii sisese kui ka partnerite ja klientidega suhtlemise võtmes.
Loe lisaks »