Blogi

Miks peab juht olema hea kuulaja?

05. veebruar 2019 marketing, Kommentaarid: 0
Kuulamisoskus on juhile oluliseks tööriistaks, mis aitab teda muuhulgas
oluliste otsuste langetamisel, elluviimisel ning keerulistel läbirääkimistel.
Samas ei ole tegemist kaasasündinud oskusega – analüütilist mõtlemist toetavat
kuulamist tuleb teadvustada ning anda kuuldule selge struktuur.
Loe lisaks »

Müügiminutite järelkuulamine

18. detsember 2018 marketing, Kommentaarid: 0
2018. aasta sügisel on SpeakSmart olnud partneriks Äripäeva raadio saatele "Müügiminutid". Saime kaasa rääkida saates läbi käinud teemadel ning mõned korrad ka ise eksperdina Urmas Kamdroni saates külaliseks käia. Saated on järelkuulatavad Äripäeva raadio lehelt.  Loe lisaks »