• Avaleht
  • Teemad
  • Teenused
  • E-teenused
  • Koolituskalender
  • Meeskond
  • Kliendid
  • Blogi
  • Küsi lahendust

e-koolitus:
Läbirääkimised eriolukorras: kriisikindlad kokkulepped

E-teenused

  • E-õppimise konsultant
  • E-koolitused
    • Zoom alustavale kasutajale
    • Zoom edasijõudnud kasutajale
  • Videokoolitused
  • E-arutelu moderaator
  • E-konsultatsioon
  • Tehniline moderaator
  • Milles saame Sind aidata?
    /
  • E-teenused
  • /
  • E-koolitused
  • /
  • Läbirääkimised eriolukorras: kriisikindlad kokkulepped
E-koolitusele ootame B2B läbirääkimisi pidavaid ja pikajalistele ühistele huvidele keskenduvaid ettevõtete ja asutuste esindajaid. 

Iga kord, kui tahame kelleltki midagi saada ilma, et kasutaksime jõudu või kõva häält, on tegu läbirääkimiste olukorraga. Sotsiaalsete olenditena on läbirääkimised meile igapäevaseks tegevuseks ning tööalaselt puutume nendega kokku väga paljudel eri tasanditel.

Märtsist kehtinud eriolukord on läbirääkimistele andnud uusi mõõtmeid. Hüppeliselt on suurenenud vajadus pidada läbirääkimisi, mille eesmärgiks on hoida nii pikaajaliselt tööalaseid suhteid kui samas leida kiirelt kõigile optimaalsed lahendused ootamatus ja varem ettenägematus olukorras toimetulekuks. Arvestama peab ka läbirääkimiseks kasutatavate kanalite kokkukuivamisega liikumis- ja kogunemispiirangute tingimustes.
 

Siim Vahtruse eesvedamisel õpime e-koolituse käigus end läbirääkimisteks paremini ette valmistama ning neid paremini juhtima. Kesksel kohal on seejuures ratsionaalseteks, mõlema läbirääkimispartneri huvisid arvestavateks, läbirääkimisteks vajalike tingimuste loomine ning võtete rakendamine. Käsitleme raskeid läbirääkimisolukordi ning seda, kuidas neist kiirelt, tõhusalt ning pikaajaliselt suhteid säilitades välja tulla.

KÜSI LAHENDUST KA OMA MEESKONNA sisekoolituseks!



KÜSI LAHENDUST KA OMA MEESKONNA sisekoolituseks!

Programm algab videokoolitusega, et saada baasteadmised ratsionaalsete ja argumenteeritud läbirääkimiste raamistiku kohta ning aitab vältida koolituspäevadel liiga mahukat teooria selgitamist koolitaja poolt. Videokoolitus avatakse osalejatele  nädal enne 1. kohtumist ja see jääb avatuks kokku kaheks kuuks. 

E-koolituspäevad on dialoogilised ja on aktiivsed, kus pannakse rõhku ühistele aruteludele, mis on kombneeritud iseseisva mõttetööga, et leida lahendusi osalejate praktilistele küsimustele. Kohtumiste vahele jääval ajal antakse kõikidele osalejatele ülesandeks õpitud oskusi kasutada ja tulla järgmistele kohtumisele juba konkreetsete kogemuste ja küsimustega oskuste kasutamisel tekkinud küsimustega.

Koolituse lõpetab personaalne 1-tunnine konsultatsioon Sinu järgmiste läbirääkimiste plaani või argumentide koostamisega, et saaksid koolituselt maksimaalse, koheselt rakendatava kasu. Konsultatsioone viime läbi koolituse lõpust kuni 1 kuu jooksul Sulle sobilikul ajal.


E-koolituse läbinuna:
  • oskad end läbirääkimiste sisuks kiirelt ja sisuliselt ette valmistada;
  • oskad kaardistada ja välja selgitada läbirääkimispartneri või –partnerite huvisid;
  • tead, kuidas otsida ja leida võimalikult suurt hulka mõlema poole huvisid teenivaid lahendusi;
  • oskad koos oma läbirääkimispartneritega võimalike valikute seast võimalikult kiirelt ning valutult leida parima lahenduse;
  • tead, kuidas valmistuda ette olukordadeks, kus läbirääkimispartneril on tugevam lähtepositsioon;
  • tead, kuidas luua läbirääkimisteks vajalikku konstruktiivset õhkkonda;
  • tead, kuidas tulla toime läbirääkimiste „räpaste võtetega“, sh demagoogiaga;
  • Sul on olemas järgmise läbirääkimiste jaoks argumendid ja kava. 
Koolitust viib läbi jurist, Keskkonnaõiguse Keskuse tegevjuht ja SpeakSmart koolitaja Siim Vahtrus.

Koolituse tingimused: 
  • Toimumise aeg: 
    • e-kohtumised 3 x 2.5 tundi;
    • videokoolituse ligipääs kaheks kuuks;
    • individuaalne konsultatsioon mahus 60 min/in kokkuleppelises ajavahemikus.
  • Toimumise maht on 11.3 akad tundi:
    • e-õpe video 1 akadeemilist tundi;
    • koolituspäevad 3 x 3 akadeemilist tundi;
    • konsultatsioon 1.3 akadeemilist tundi. 
  • Toimumise kanal on Zoom e-suhtlus keskkond 
  • Grupp on aktiivse koolituse jaoks väike, suurus on maksimaalselt 10 osalejat. 
  •   Osaleja nõustub dokumendiga "Õppekorralduse alused ja privaatsuspoliitika"
  • SpeakSmart on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner. Tutvuge koolituskaardi infoga SIIN.
Tagasiside: 
  • Kuigi olen osalenud paljudel läbirääkimistel, on saadud teadmised kasulikud, sest nendest teemadest ei olnud eelnevalt teadlik.
  • Vastas igati ootustele! Nii palju harjutamist isegi ei oodanud/lootnud.
  • Lootsin koolituselt palju praktikat ja konkreetset süsteemi ning tehnikat. Seda kõike sain.
  • Õpe ületas täiesti minu ootuseid, seega super! Kindlasti plaanin rakendada läbirääkimisoskusi, otsustele, mis tuleb kolmandatele osapooltele selgeks teha. Tahan kindlasti leida piisavalt argumente.
  • Sain kinnitust, et faktid on olulised argumenteerimisel ja emotsiooni ei tohiks laskuda. Oskusi saab kasutada läbirääkimistel nii maja sees kui maja väliselt.
  • Põgusalt kattis kõik teemad, mida tahtsin ja mida lubati katta, aga ilmselt on iga teema jaoks vaja eraldi päeva… muidu hea, panite küsimuste ja aruteluga kaasa mõtlema.

SpeakSmart OÜ | Koolitusruum ja kontor: Telliskivi 60/A3, 10412 Tallinn, Eesti | +372 58 60 4766 | info@speaksmart.ee

  • EST
  • ENG
  • RUS
  • Avaleht
  • Teemad
    • Mõtlemine
      • Ratsionaalne ja kriitiline mõtlemine
    • Suhtlemine
      • Argumenteeritud tööalane suhtlemine
      • Argumenteerimine edasijõudnutele
      • Argument kirjalikus tekstis
      • Kuulamine ja küsimine
      • Väitlemine
    • Esinemine
      • Esinemis- ja esitlusoskused
      • Esinemine meedias + intervjuude praktikum
      • Individuaalne valmistumine
      • Esinemishirm ja -ärevus
    • Müük
      • Argumenteeritud müük
      • Müügiargumentide kaardistus
    • Läbirääkimised
      • Argumenteeritud läbirääkimised
      • Läbirääkimiste vahendaja
    • Arutelud ja koosolekud
      • Arutelude disain ja juhtimine
      • Organisatsiooni koosolekute kultuuri arendamine
      • Moderaator Sinu arutelul
    • Juhtimine
      • Argumenteerimine juhtimises
      • Sotsiaalse ettevõtte juhtimine
    • Meeskonnatöö
      • Väitluslik meeskonnatöö
      • Meeskonna väitluspäev
      • Töötuba: Demagoogiale reageerimine
  • Teenused
    • Tellimuskoolitus meeskondadele
      • Kuidas me õpetame?
    • Treening - SpeakSmartClub
    • Konsultatsioon
    • Argumentide kaardistus
    • Arutelu moderaator
    • Tehniline moderaator
    • Läbirääkimiste vahendaja
    • Peale teenust
      • Raamatud
      • Mängud
    • Koolitusruum "Sõna"
  • E-teenused
    • E-õppimise konsultant
      • Küsi lahendust
    • E-koolitused
      • Zoom alustavale kasutajale
      • Zoom edasijõudnud kasutajale
    • Videokoolitused
      • UUS! Zoomi kasutamine alustavale ja edasijoudnud kasutajale
      • Videojuhis: Kuidas Zoomi turvaliselt kasutada?
      • Argumenteeritud mõtlemine ja suhtlemine
      • Argumenteeritud läbirääkimised
      • Argumentide kasutamine müügis
      • Aruteludisain
      • Argumentation Skills
      • Principled and Rational Negotiations
      • How to Sell with Great Arguments
    • E-arutelu moderaator
    • E-konsultatsioon
    • Tehniline moderaator
    • Milles saame Sind aidata?
  • Koolituskalender
  • Meeskond
    • Meist
    • Toetame
    • Koolitusruum "Sõna"
    • Kontakt
    • Koolitusruumi ja kontori asukoht
    • Parkimine
  • Kliendid
  • Blogi
    • Liitu uudiskirjaga
  • Küsi lahendust
    • Kinkekaart
  • EST
  • ENG
  • RUS