Blogi

Siim Vahtrus: Miks ja kuidas kaardistada müügiargumente?

27. oktoober 2019 Marja Leisk, Kommentaarid: 0
SpeakSmart koolitaja Siim Vahtrus rääkis Äripäeva raadio saates Juhtimislabor sellest, milliseid võimalusi loob organisatsiooni müügiargumentide kaardistamise ning kuidas saab selle abil müügimeeskonna sooritust parandada. Kuid saates tuleb juttu ka sellest, kuidas on müügiargumentide kaardistamisest võimalik võtta välja kasu kogu organisatsiooni tootearendusele.  Loe lisaks »

Siim Vahtrus: Enne uute toodete arendamist tuleks vanad üle vaadata

09. september 2019 Marja Leisk, Kommentaarid: 0
Müügitöö keskendub sageli olemasoleva toote või teenuse võimalikult heas valguses näitamisele ning kliendi veenmisele, et see vastab tema vajadustele. Süsteemne müügiargumentide kaardistamine annab teisalt sisendit ka toodete või teenuste arendamiseks.
Loe lisaks »

Siim Vahtrus: Harjutus, mis sunnib juhte vaatama tooteid ja teenuseid kriitilise pilguga

15. august 2019 Helina Loor, Kommentaarid: 0
Ettevõtte poolt pakutavate teenuste või toodete kohta kehtivate müügiargumentide kaardistamine võib tunduda ajamahuka tööna, millest on kasu vaid neile, kes tegelevad igapäevaselt müügitööga. Reaalsuses see nii ei ole! Müügiargumentide väljatöötamine on vajalik ka juhile.
Loe lisaks »

Müügiminutite järelkuulamine

18. detsember 2018 Marja Leisk, Kommentaarid: 0
2018. aasta sügisel on SpeakSmart olnud partneriks Äripäeva raadio saatele "Müügiminutid". Saime kaasa rääkida saates läbi käinud teemadel ning mõned korrad ka ise eksperdina Urmas Kamdroni saates külaliseks käia. Saated on järelkuulatavad Äripäeva raadio lehelt.  Loe lisaks »