Blogi

Siim Vahtrus: Enne uute toodete arendamist tuleks vanad üle vaadata

09. september 2019 Marja Leisk, Kommentaarid: 0
Müügitöö keskendub sageli olemasoleva toote või teenuse võimalikult heas valguses näitamisele ning kliendi veenmisele, et see vastab tema vajadustele. Süsteemne müügiargumentide kaardistamine annab teisalt sisendit ka toodete või teenuste arendamiseks.
Loe lisaks »

Müügiminutite järelkuulamine

18. detsember 2018 Marja Leisk, Kommentaarid: 0
2018. aasta sügisel on SpeakSmart olnud partneriks Äripäeva raadio saatele "Müügiminutid". Saime kaasa rääkida saates läbi käinud teemadel ning mõned korrad ka ise eksperdina Urmas Kamdroni saates külaliseks käia. Saated on järelkuulatavad Äripäeva raadio lehelt.  Loe lisaks »