• Avaleht
  • Teemad
  • Teenused
  • Koolitused & tooted
  • Meeskond
  • Kliendid
  • Blogi

Argumenteeritud läbirääkimised

Teemad

  • Mõtlemine
  • Suhtlemine
  • Esinemine
  • Müük
  • Läbirääkimised
    • Argumenteeritud läbirääkimised
    • Läbirääkimiste vahendaja
  • Arutelud ja koosolekud
  • Juhtimine
  • Meeskonnatöö
    /
  • Teemad
  • /
  • Läbirääkimised
  • /
  • Argumenteeritud läbirääkimised

Hea argument mõjub ratsionaalselt mõtlevale inimesele. Kui läbirääkimiste teine osapool teeb otsuse automaatselt või emotsioonile tuginedes, siis ei ole tähtsust, kui tugev on talle esitatud argument. Seega on oluline teada, kas ja kuidas on võimalik suurendada kuulaja võimet läbirääkimiste situatsioonis argumente vastu võtta, et ta oleks läbirääkimistes ratsionaalsem.

Vaatame, kuidas läbirääkimiste situatsioonis erinevate argumentide vahel valida, teise poole seisukohti kuulata ning nendele vajadusel kiirelt ning efektiivselt reageerida, seejuures mitte kaotades enda ethos’t ehk kõneleja positsiooni. Koostame terviklikke argumentide kogumeid, mida oleks võimalik kasutada oma positsiooni toetuseks teema suhtes ning tutvume mittevõistlusliku argumenteerimise põhitõdedega. Vaatame ka, kuidas käia ümber keeruliste läbirääkimispartneritega ning kuidas ära tunda ja neutraliseerida „alatuid“ läbirääkimisvõtteid. Samuti õpime, kuidas tulla võimalikult tulemuslikult välja olukorrast, kus läbirääkimiste positsioon on vähemalt esmapilgul vastaspoole omast nõrgem.

Koolituse läbinud osaleja:

  • oskab ette valmistada argumenteeritud positsiooni läbirääkimisteks;
  • tunneb ära erinevat tüüpi läbirääkimised ning oskab valida õige strateegia lähtuvalt enda positsioonist, eesmärgist, teisest osapoolest ja vajadusel strateegiat muuta;
  • teab, kuidas läbirääkimiste olukorras juhtida ennast ja teisi ratsionaalsele mõtlemisele, hallata ära ülemääraselt emotsionaalsed olukorrad ning panna teist osapoolt oma sõnumile keskenduma;
  • teab, kuidas läbirääkimistel argumente mõjusalt esitada;
  • oskab teise poole argumente kuulata, analüüsida, neile reageerida ja oma argumente kaitsta;
  • teab, kuidas tegeleda põikpäike läbirääkijaga;
  • teab, kuidas erinevate argumentide pinnalt jõuda ratsionaalsete otsuste ja kokkulepeteni.
  • oskab ette valmistada argumenteeritud positsiooni läbirääkimisteks;
  • tunneb ära erinevat tüüpi läbirääkimised ning oskab valida õige strateegia lähtuvalt enda positsioonist, eesmärgist, teisest osapoolest ja vajadusel strateegiat muuta;
  • teab, kuidas läbirääkimiste olukorras juhtida ennast ja teisi ratsionaalsele mõtlemisele, hallata ära ülemääraselt emotsionaalsed olukorrad ning panna teist osapoolt oma sõnumile keskenduma;
  • teab, kuidas läbirääkimistel argumente mõjusalt esitada;
  • oskab teise poole argumente kuulata, analüüsida, neile reageerida ja oma argumente kaitsta;
  • teab, kuidas tegeleda põikpäike läbirääkijaga;
  • teab, kuidas erinevate argumentide pinnalt jõuda ratsionaalsete otsuste ja kokkulepeteni.

KÜSI LAHENDUST OMA MEESKONNALE!

Tagasiside: 
  • Kuigi olen osalenud paljudel läbirääkimistel, on saadud teadmised kasulikud, sest nendest teemadest ei olnud eelnevalt teadlik.
  • Vastas igati ootustele! Nii palju harjutamist isegi ei oodanud/lootnud.
  • Lootsin koolituselt palju praktikat ja konkreetset süsteemi ning tehnikat. Seda kõike sain.
  • Õpe ületas täiesti minu ootuseid, seega super! Kindlasti plaanin rakendada läbirääkimisoskusi, otsustele, mis tuleb kolmandatele osapooltele selgeks teha. Tahan kindlasti leida piisavalt argumente.
  • Sain kinnitust, et faktid on olulised argumenteerimisel ja emotsiooni ei tohiks laskuda. Oskusi saab kasutada läbirääkimistel nii maja sees kui maja väliselt.
  • Põgusalt kattis kõik teemad, mida tahtsin ja mida lubati katta, aga ilmselt on iga teema jaoks vaja eraldi päeva… muidu hea, panite küsimuste ja aruteluga kaasa mõtlema.
SpeakSmart on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Otsi meie koolitusi SIIT. 


SpeakSmart OÜ | Koolitusruum ja kontor: Telliskivi 60/A3, 10412 Tallinn, Eesti | +372 58 60 4766 | info@speaksmart.ee

  • EST
  • ENG
  • RUS
  • Avaleht
  • Teemad
    • Mõtlemine
      • Ratsionaalne ja kriitiline mõtlemine
    • Suhtlemine
      • Argumenteeritud tööalane suhtlemine
      • Argumenteerimine edasijõudnutele
      • Argument kirjalikus tekstis
      • Kuulamine ja küsimine
      • Väitlemine
    • Esinemine
      • Esinemis- ja esitlusoskused
      • Esinemine meedias + intervjuude praktikum
      • Individuaalne valmistumine
      • Esinemishirm ja -ärevus
    • Müük
      • Argumenteeritud müük
      • Müügiargumentide kaardistus
    • Läbirääkimised
      • Argumenteeritud läbirääkimised
      • Läbirääkimiste vahendaja
    • Arutelud ja koosolekud
      • Arutelude disain ja juhtimine
      • Organisatsiooni koosolekute kultuuri arendamine
      • Moderaator Sinu arutelul
    • Juhtimine
      • Argumenteerimine juhtimises
      • Sotsiaalse ettevõtte juhtimine
    • Meeskonnatöö
      • Väitluslik meeskonnatöö
      • Töötuba: Demagoogiale reageerimine
  • Teenused
    • Tellimuskoolitus meeskondadele
      • Kuidas me õpetame?
    • Treening - SpeakSmartClub
    • Konsultatsioon
    • Argumentide kaardistus
    • Arutelu moderaator
    • Tehniline moderaator
    • Peale teenust
      • Raamatud
      • Mängud
    • Koolitusruum "Sõna"
  • Koolitused & tooted
  • Meeskond
    • Meist
    • Toetame
    • Küsi lahendust
      • Kinkekaart
    • Koolitusruum "Sõna"
    • Kontakt
    • Koolitusruumi ja kontori asukoht
    • Parkimine
  • Kliendid
  • Blogi
    • Liitu uudiskirjaga
  • EST
  • ENG
  • RUS