Emotsionaalne müük ei tööta igas olukorras. Järjest rohkem kliente vajab selgeid argumente oma ostuotsuse tegemiseks. Eriti äriklient, kes teeb otsuseid ratsionaalselt, tihti räägib läbi mitme osapoolega, soovides valida kõige parema pakkuja.
Seega peab müügimeeskonnal olema tagataskus olemas argumendid, miks nende teenus, kontaktisik või organisatsioon on ostjale kõige sobilikum. Töötame müügijuhtide ja -esindajatega, kes tahavad olla oma sõnumites põhjendatud ja argumenteeritud ning tahavad teha oma ettevõtte müügisõnumite analüüsi.
Vali endale sobilik müügi teenuse vorm:
Vali endale sobilik müügi teenuse vorm:
- tellimuskoolitus Argumenteeritud müük;
- teenus müügiargumentide kaardistus;
- avalikud koolitused eraisikutele;
-
videokoolitus Argumentide kasutamist müügis.