Argumentide kaardistus
Kaardistuses on sagedamini
kasutatud väited toetatud tõestusmaterjali (tagasiside näitajad, müüginumbrid, klientide lood, tiitlid, tegevusaastad) ja selgitusega, miks argument
just sellises olukorras või selle kliendiga töötab, ning visualiseeritud hästi jälgitavas vormis, millest leiab kiiresti üles eesseisvaks kohtumiseks vajalikud argumendid. Kuula SIIT, miks Manpower oma müügiargumendid kaardistas!
Mõned olukorra näited, milles argumentatsiooni kaardistus saab teile kasulik olla:
- Ettevõtte müügiosakond kaardistab ühe teenuse müügiargumendid, mida saavad kasutada kõik klientidega suhtlevad osapooled, näiteks müügiosakond, juhid või ettevõtte omanikud. Kliendikohtumise eel tasub kaardistus üle vaadata ja lähtuvalt kliendist valida välja 3-5 argumenti, mis sellele kliendile kõige olulisemad on. Argumentide kasutamise õppimiseks saame lisada koolitusmooduli.
- Juhtkond kaardistab oma ettevõtte tugevused Eesti turul, mida saavad kasutada kõneisikud suhtluses meediaga. Meediaintervjuu eel vaatab kõneisik kaardistuse üle ja teeb enesekindla ja veenva esinemise, sest ta teab, et ei unusta kõige olulisemaid argumente.
- Turundusosakond kaardistab ettevõtte põhilised sõnumid, mida kasutada turunduskampaaniate väljatöötamisel. Järgmist kampaaniat kavandades saab võtta kaardistuse lahti ja vaadata, millised sõnumid on juba kasutust leidnud, millised veel mitte.
- Personaliosakond kaardistab põhilised argumendid personalivaldkonnas, milles on vaja kõige enam töötajatega suhelda - näiteks töölepingud, töögraafikud, paindlik tööaeg, kodutöö. Värbamisel või töötajaga kohtumise ajal võtab personalitöötaja kaardistuse arvutis lahti ja oskab kiirelt reageerida kõikidele küsimustele ja seisukohtadele töötaja poolt.
Teiega töötavad Eesti kõige pikaajalisema professionaalsema argumenteerimise kogemusega konsultandid. Ühe teenuse/ toote argumentide kaardistus koosneb umbes 10st argumendist, nende vastuargumentidest ja taastugevdustest ning orienteeruv töö maht on 30 tundi.
Küsi pakkumist oma organisatsioonile
Klientide tagasiside meie teenusele:
- Kavatsen kasutada kliendiga töös, eelkõige müügitöös esitluse koostamisel ja ettekandmisel.
- Vastas ootustele. Väga hästi tehtud kodutöö koolitaja poolt,
mis andis võimaluse arutada koolituse käigus meie eluliste ja igapäevaste
küsimuste näidetel, mitte rääkida hüpoteetiliselt või ainult kaudsete
näidete abil.
- Koolitaja oskas anda igale küsimusele vastuse ja selgitas täpselt
miks üks või teine asi just nii on.
- Alates esmaspäevast kasutan õpitut iga päev oma töös. Moodustan
töögrupi meie teemade argumentatsiooni panga moodustamiseks.
- Müügikoolituste suhtes olen väga skeptiline, sest olen käinud
mitmete "kuulsate" koolitajate juures. Kõik püüavad hullult
eristuda. Aga praegune koolitus oli üllatavalt lihtne. Mulle meeldis!
Loe ka meie varasemat materjali argumenti kasutamisest müügis:
- Juhtimislabor: Miks ja kuidas müügiargumente kaardistada?
- Äripäeva raadio "Argumenteeritud juhtimine" saates räägib Manpower müügijuht Rait Matiisen "Kuidas hoida ideid ja kogemusi ettevõttes?"
- Äripäeva "Müügiminutid" saade "Kuidas argumentidega kasutamisega müügis võita?"
- DYI: Müügiargument
- Hea argument müüb iseennast
- Milline on teie jaoks sobilik hind?
- Argument muudab müügisõnumi veerandi võrra efektiivsemaks
- Margo Loor: Organisatsiooni väitlusklubi - õpeta oma inimesed kiiremini mõtlema ja paremini rääkima!