• Avaleht
  • Teemad
  • Teenused
  • Koolitused & tooted
  • Meeskond
  • Kliendid
  • Blogi

argumentide kaardistus

Teenused

  • Tellimuskoolitus meeskondadele
  • Treening - SpeakSmartClub
  • Konsultatsioon
  • Argumentide kaardistus
  • Arutelu moderaator
  • Tehniline moderaator
  • Peale teenust
  • Koolitusruum "Sõna"
    /
  • Teenused
  • /
  • Argumentide kaardistus
Argumentide kaardistus on protsess, mille jooksul toetame Sinu ettevõtte sagedamini kasutatud väited tugeva tõestusmaterjali (Sinu ettevõtte müüginumbrid, klientide lood, tiitlid, tegevusaastad) ja selgitusega, miks argument just sellises olukorras või selle kliendiga töötab, ning visualiseeritud hästi jälgitavas vormis, millest leiab kiiresti üles eesseisvaks kohtumiseks vajalikud argumendid.

Meil kõigil on väljakujunenud mõned peamised head argumendid, mida veenvalt oma põhilistes tööülesannetes kasutada. Kui aga need on juba käiku lastud? Kui tuleb ette olukord, kus nendest ei piisa? Tihti ei jõua meie aju pingelises olukorras kiiresti reageerida ja uued head argumendid tulevad meelde alles siis, kui on hilja.

Sind aitab argumentide kaardistus!



KÜSI LAHENDUST KA OMA MEESKONNALE!


Kuula SIIT, miks Manpower oma müügiargumendid kaardistas!

Mõned olukorra näited, milles argumentatsiooni kaardistus saab teile kasulik olla:

  1. Ettevõtte müügiosakond kaardistab ühe teenuse müügiargumendid, mida saavad kasutada kõik klientidega suhtlevad osapooled, näiteks müügiosakond, juhid või ettevõtte omanikud. Kliendikohtumise eel tasub kaardistus üle vaadata ja lähtuvalt kliendist valida välja 3-5 argumenti, mis sellele kliendile kõige olulisemad on. Argumentide kasutamise õppimiseks saame lisada koolitusmooduli.
  2. Juhtkond kaardistab oma ettevõtte tugevused Eesti turul, mida saavad kasutada kõneisikud suhtluses meediaga. Meediaintervjuu eel vaatab kõneisik kaardistuse üle ja teeb enesekindla ja veenva esinemise, sest ta teab, et ei unusta kõige olulisemaid argumente.
  3. Turundusosakond kaardistab ettevõtte põhilised sõnumid, mida kasutada turunduskampaaniate väljatöötamisel. Järgmist kampaaniat kavandades saab võtta kaardistuse lahti ja vaadata, millised sõnumid on juba kasutust leidnud, millised veel mitte.
  4. Personaliosakond kaardistab põhilised argumendid personalivaldkonnas, milles on vaja kõige enam töötajatega suhelda - näiteks töölepingud, töögraafikud, paindlik tööaeg, kodutöö. Värbamisel või töötajaga kohtumise ajal võtab personalitöötaja kaardistuse arvutis lahti ja oskab kiirelt reageerida kõikidele küsimustele ja seisukohtadele töötaja poolt.

Ühe teenuse/ toote argumentide kaardistus koosneb 10st argumendist, nende vastuargumentidest ja taastugevdustest ning töö maht on 20 tundi. 


KÜSI argumentide kaardistust OMA organisatsioonile


Tagasiside:
  • Kavatsen kasutada kliendiga töös, eelkõige müügitöös esitluse koostamisel ja ettekandmisel.
  • Alates esmaspäevast kasutan õpitut iga päev oma töös. Moodustan töögrupi meie teemade argumentatsiooni panga moodustamiseks.

SpeakSmart on Eesti Töötukassa koolituskaardi koostööpartner.
Otsi meie koolitusi SIIT. 


SpeakSmart OÜ | Koolitusruum ja kontor: Telliskivi 60/A3, 10412 Tallinn, Eesti | +372 58 60 4766 | info@speaksmart.ee

  • EST
  • ENG
  • RUS
  • Avaleht
  • Teemad
    • Mõtlemine
      • Ratsionaalne ja kriitiline mõtlemine
    • Suhtlemine
      • Argumenteeritud tööalane suhtlemine
      • Argumenteerimine edasijõudnutele
      • Argument kirjalikus tekstis
      • Kuulamine ja küsimine
      • Väitlemine
    • Esinemine
      • Esinemis- ja esitlusoskused
      • Esinemine meedias + intervjuude praktikum
      • Individuaalne valmistumine
      • Esinemishirm ja -ärevus
    • Müük
      • Argumenteeritud müük
      • Müügiargumentide kaardistus
    • Läbirääkimised
      • Argumenteeritud läbirääkimised
      • Läbirääkimiste vahendaja
    • Arutelud ja koosolekud
      • Arutelude disain ja juhtimine
      • Organisatsiooni koosolekute kultuuri arendamine
      • Moderaator Sinu arutelul
    • Juhtimine
      • Argumenteerimine juhtimises
      • Sotsiaalse ettevõtte juhtimine
    • Meeskonnatöö
      • Väitluslik meeskonnatöö
      • Töötuba: Demagoogiale reageerimine
  • Teenused
    • Tellimuskoolitus meeskondadele
      • Kuidas me õpetame?
    • Treening - SpeakSmartClub
    • Konsultatsioon
    • Argumentide kaardistus
    • Arutelu moderaator
    • Tehniline moderaator
    • Peale teenust
      • Raamatud
      • Mängud
    • Koolitusruum "Sõna"
  • Koolitused & tooted
  • Meeskond
    • Meist
    • Toetame
    • Küsi lahendust
      • Kinkekaart
    • Koolitusruum "Sõna"
    • Kontakt
    • Koolitusruumi ja kontori asukoht
    • Parkimine
  • Kliendid
  • Blogi
    • Liitu uudiskirjaga
  • EST
  • ENG
  • RUS