Argumenteeritud müük


Müük läheb normaalselt, aga järjest sagedamini kohtad kliente, kes küsivad „Miks?” ja ootavad Sinu käest argumente oma toote või teenuse kohta. Miks on teie toode parem? Miks ma peaksin ostma teie käest, kui teine teenusepakkuja on odavam? Emotsionaalne müük ei tööta igas olukorras. Järjest rohkem kliente vajab selgeid argumente oma ostuotsuse tegemiseks. Sinu müügitiimil peavad tugevad argumendid olema tagataskust võtta.


Olukorrad, kus argumenteerimisoskust müügitöös vaja läheb: 
  • esitlus- ja suhtlusprotsess kliendikohtumisel;
  • müügipakkumiste koostamine ja müügikõned klientidega;
  • tiimisisene koosolek eesmärkide püstitamiseks ja kommunikeerimiseks;
  • ettevõtte sisemine tootearenduse- ja esitluse protsess;
  • koostöö teiste osakondadega, põhjendamaks müügist tulenevaid vajadusi.

Õpetame oskusi:

  • tellimuskoolitusena müügimeeskondadele, mille käigus töötame teie ühe toote/ teenuse müügiargumentide koostamise, vastuargumentide läbimõtlemise ja omakorda nendele vastuste väljatöötamisega;
  • konsultatsiooni käigus, mille jooksul töötame välja teie toodete ja teenuse müügiargumentide baasi, kui ettevõtte seisukohti toetavad tugevad näited - faktid, klientide tagasiside, uuringud. 

Koolituse läbinuna:

  • oskavad siduda oma mõtted ja ettevõtte näitajaid veenvaks argumendiks;
  • oskavad teha vahet emotsionaalsetel ja ratsionaalsetel seisukohtadel ning filtreerida paljusõnalisest mõttest välja argumentatsioon;
  • oskavad reageerida kuuldud küsimusele ja argumendile;
  • oskavad suunata küsimustega suhtluspartnerit ratsionaalsele mõtlemisele;
  • oskavad oma toodet esitleda ja oma positsiooni kaitsta argumenteeritult.

Osalejate soovitused SpeakSmart argumenteeritud müügi koolitusele:
  • Koolitaja oskas anda igale küsimusele vastuse ja selgitas täpselt miks üks või teine asi just nii on.
  • Alates esmaspäevast kasutan õpitut iga päev oma töös. Moodustan töögrupi meie teemade argumentatsiooni panga moodustamiseks.
  • Väga tähelepanelik, haakuv. 5+! Kiire, kordagi polnud igav. Tavaliselt mõte jookseb poole peal ära. Siin seda polnud.
  • Loodan koostada hästi struktureeritud pitchi, et võimalikult efektiivselt müüa oma firma teenust. Koolitus andis tõuke läbi mõelda ja koostada hea pitch ka oma igapäevatööga seotud toote/teenustega. Its quite a challange it seems :)
  • Kavatsen kasutada kliendiga töös, eelkõige müügitöös esitluse koostamisel ja ettekandmisel.

Koolitaja Margo Loor. Margo tegeleb SpeakSmart arendusjuhina ja koolitaja-konsultandina igapäevaselt teenuse arenduse ja müügiga. Margo töötanud mitmete Eesti müügitiimidega ja -juhtidega, õpetades argumenteeritud müügi- ja suhtlusoskusi. "Sümpaatne, oma ala spets," ütlevad argumenteeritud müügi koolitusel osalenud Margo kohta. Loe ka meie müügiteemalisi artikleid siit!