Tänapäeva tööturul on üha väärtuslikumaks saanud interpersonaalsed oskused. Uuringute kohaselt leiab tööks vajalike oskuste esikümnest nii analüütilise ja kriitilise mõtlemise, probleemi lahendamise kui ka veenmisoskuse.
Juhid on tihti olukorras, kus tiim koosneb küll oma ala spetsialistidest, kuid otsusteni jõudmine võtab miskipärast palju aega, meeskonnas esineb pingeid ja tihti räägitakse üksteisest mööda. Interpersonaalsete oskuste arendamine aitab jõuda otsusteni kiiremini, kaalutletult ning minimaalsete konfliktidega.
SpeakSmarti koolitused ja töötoad:
tõstavad tööefektiivsust
parendavad suhtluskultuuri
kiirendavad otsustamist
vähendavad konflikte
parandavad meeskonnatööd ja koostöövõimet
vähendavad (juhtide) töökoormust