Filtreeri postitusi

Argument klienditeeninduses: Ampler Bikes vastab

Argumendioskuse arendamine klientidega suhtlevate töötajate oskuspagasis on midagi, mille puhul SpeakSmart ikka kaasamõtlema ja panustama kutsutakse. Ettevõtete otsesed vajadused selleks on erinevad, kuid üks ühine joon jookseb alati läbi - muuta kliendile koostöökogemus positiivsemaks ennetades valestimõistmist ja vähendada juhtide töölauale jõudvate reklamatsioonide hulka. 
Ampler Bikes'i Chief Experience Officer Helen Küngas vastas meie küsimustele, millist kasu nemad on lõiganud argumendioskuse parendamisest oma klientidega suhtlevate töötajate hulgas.
Loe lisaks

Margo Loor: kuidas uuel aastal oma õpilubadustest toimivad harjumused teha?

Homsest vähendan oma alkoholi tarbimist. Uuel aastal hakkan spordisaalis käima. Jaanuarist hakkan hiina keelt õppima. Neid või sarnaseid laused on enamik inimesi mingil hetkel oma elus öelnud. Neid nimetatakse uue aasta lubadusteks isegi juhul, kui need tegelikult aastanumbri vahetumisega seotud pole ning neid on psühholoogias üksjagu uuritud. Nüüd, kus ka tegelik uus aasta on lähedal, tundub igati sobilik korraks vaadata, mis aitab endale antud lubadusi ellu viia, kirjutab SpeakSmart arendusjuht Margo Loor.

Loe lisaks

Siim Vahtrus: Müügiargumendid on mõnes olukorras möödapääsmatud

Müük läbi sisukate argumentide eeldab, et potentsiaalne klient on end seadnud ratsionaalse mõtlemise lainele. Reaalsuses ei põhine suur osa ostuotsuseid ratsionaalsel analüüsil - küll aga kasutatakse seda kaalukate otsuste langetamisel. Nii alustab müügiargumentidest artiklit Siim Vahtrus. Lugemine ilmus trükitult Äripäeva Koolituslisas, mis Koolituskonverents 2022 raames välja anti.

Loe lisaks

Arhiiv