Margo Loor: Nõuandeid e-esinemiseks
Me kõik kõneleme nüüd päris sageli veebikaamera ees. SpeakSmarti arendusjust ja juhtivkoolitaja Margo Loor annab näpunäiteid, kuidas ennast e-esinemiseks ette valmistada.
Loe lisaks
Tallinna Ülikooli silmapaistev vilistlane Helina Loor
Helina Loor pälvis tänavu silmapaistvaima Tallinna Ülikooli haridusteaduste instituudi vilistlase tiitli. Ta on lõpetanud haridusteaduste instituudi andragoogika bakalaureuse- ja magistriõppe, kandes aktiivse vilistlasena valdkonna väärtusi ja sõnumeid ning luues viimase 20 aasta jooksul enda tegevustes võimalusi täiskasvanute õppimiseks, õppimise populariseerimiseks ja toetamiseks. Helina on koolitusettevõtte SpeakSmart looja ja tegevjuht, eestvedanud koolitusettevõtte arengut, juhtinud koolitajate meeskonda ning koolituste väljatöötamist alates 2004. aastast.
Loe lisaks
Siim Vahtrus: Kuidas müüa edukalt kalleid tooteid?
Kui odavama otsa toodete puhul töötab emotsiooni pealt ostmine hästi, siis mida kallim on toode, seda rohkem nõuab klient ostuotsuse langetamiseks konkreetseid põhjuseid ja kaalukaid argumente. Kusjuures alati ei pea seal taga olema aktiivne müügitöö, piisab ka ainult hästi argumenteeritud veebilehest, rääkis koolitaja Siim Vahtrus Äripäeva raadio hommikuprogrammis.
Loe lisaks
#räägimerahast: SpeakSmart õpetab, kuidas kasutada argumendioskuseid tööalases suhtluses
SpeakSmarti eesmärk on õpetada ja aidata pidada argumenteeritud ühiskondlikke ja tööalaseid arutelusid. „Me tahaksime, et kõik sellised arutelud põhineksid headel argumentidel. See tähendab, et esitatud mõtted on selgitatud ja põhjendatud ning sinna on juurde toodud tõestusmaterjal,“ selgitab Helina Loor, SpeakSmarti juhatuse liige. „Arutelus kuulatakse argumendid ära, vaadatakse, millised on neist tugevamad ja nende pinnalt tehakse ka vastavalt otsused,“ lisab ta.
Loe lisaks
Margo Loor: ma ei ole rumal, ma lihtsalt arvan teisiti
Hea arutelukultuur põhineb arusaamisel. Mitte ainult arusaamisel sellest, mida Sa arvad, vaid eelkõige arusaamisel sellest, miks Sa nii arvad. Inimeste rahulik üksteisemõistmine keerleb ümber miks-küsimuse.