Filtreeri postitusi

Margo Loor: Mis on kõne? Kus on kõne? Kus on kõne koht?

Telepaatia. Kas poleks äge kuulda teiste inimeste mõtteid otse nende peadest ilma, et nad neid sõnadesse peaksid panema? Kas poleks see väga mõjus, kui saaks ebatäiuslikud sõnad vahelt välja lõigata ja otse oma mõtte teiste inimeste pähe edastada? Mmm, ei, alustab SpeakSmart arendusjuht ja esinemisoskuste koolitaja Margo Loor oma artikit EPL Roheportaalis.
Loe lisaks

Argument klienditeeninduses: Ampler Bikes vastab

Argumendioskuse arendamine klientidega suhtlevate töötajate oskuspagasis on midagi, mille puhul SpeakSmart ikka kaasamõtlema ja panustama kutsutakse. Ettevõtete otsesed vajadused selleks on erinevad, kuid üks ühine joon jookseb alati läbi - muuta kliendile koostöökogemus positiivsemaks ennetades valestimõistmist ja vähendada juhtide töölauale jõudvate reklamatsioonide hulka. 
Ampler Bikes'i Chief Experience Officer Helen Küngas vastas meie küsimustele, millist kasu nemad on lõiganud argumendioskuse parendamisest oma klientidega suhtlevate töötajate hulgas.
Loe lisaks

Margo Loor: kuidas uuel aastal oma õpilubadustest toimivad harjumused teha?

Homsest vähendan oma alkoholi tarbimist. Uuel aastal hakkan spordisaalis käima. Jaanuarist hakkan hiina keelt õppima. Neid või sarnaseid laused on enamik inimesi mingil hetkel oma elus öelnud. Neid nimetatakse uue aasta lubadusteks isegi juhul, kui need tegelikult aastanumbri vahetumisega seotud pole ning neid on psühholoogias üksjagu uuritud. Nüüd, kus ka tegelik uus aasta on lähedal, tundub igati sobilik korraks vaadata, mis aitab endale antud lubadusi ellu viia, kirjutab SpeakSmart arendusjuht Margo Loor.

Loe lisaks

Arhiiv