4 lihtsat nippi arutlusvigade vältimiseks
Argumenteeritud suhtluse nurgakiviks on oma seisukohtade põhjendamine nii loogiliselt kui tõestusmaterjaliga. Kui näidete tõesuse kindlaksmääramine peaks olema lihtne – mingi fakt kas on tõene või ei ole – siis loogika paikapidavusega võib asi olla keerulisem.
Loe lisaks
„Kas sa oled purjus?“ 4 viisi, kuidas julgeda meeskonnas muutuda
Aeg-ajalt võib igaüks meist tunda, et ta soovib enda töös teha midagi teisiti. Olla julgem esineja, argumenteeritum juht, teha midagi teistmoodi. Isegi kui selleks õnnestub varuda piisavalt julgust, uusi teadmisi või oskusi, võib muutuse katsetamine lõppeda tiimiliikmete reaktsiooni peale kiire piinlikkusega, suunates muutujat tagasi vanasse rütmi. Nii juhtus ühes minu tiimis, kus ühe kolleegi katse juhtida koosolekut sisukamalt viis küsimuseni tema joobeastme kohta. Pakun argumenteerimisoskuse näitel välja neli asja, millega muutuse ettevõtmisel töökollektiivis arvestada.
Impact Speaker kõnekonkurss tuleb taas!
SpeakSmart otsib koostöös Baltikumi ja põhjamaade suurima jätkusuutlikkuse festivaliga Impact Day ja SEB Eestiga ka sel aastal mõjusat kõnelejat.
Loe lisaks
Ebaefektiivne suhtlus kui ettevõtete komistuskivi
Tõhus kommunikatsioon on tänapäeval iga eduka tiimi ja organisatsiooni nurgakivi. Ometigi näeme oma igapäevatöös, et kommunikatsioonihäired on jätkuvalt levinud probleemiks, põhjustades kulukaid vigu, pikki viivitusi ja keerulisi konflikte.
Loe lisaks
Kuidas valida arutelu formaati ja moderaatorit?
Arutelu korraldamine hõlmab mitmeid olulisi otsuseid. Me kõik soovime, et meie arutelu või paneelvestlus oleks sisukas ja hästi õnnestunud.
Loe lisaks