Argument klienditeeninduses: Ampler Bikes vastab
Margo Loor: Teekond ideaalse õpetamise algoritmini
Margo Loor: kuidas uuel aastal oma õpilubadustest toimivad harjumused teha?
Homsest vähendan oma alkoholi tarbimist. Uuel aastal hakkan spordisaalis käima. Jaanuarist hakkan hiina keelt õppima. Neid või sarnaseid laused on enamik inimesi mingil hetkel oma elus öelnud. Neid nimetatakse uue aasta lubadusteks isegi juhul, kui need tegelikult aastanumbri vahetumisega seotud pole ning neid on psühholoogias üksjagu uuritud. Nüüd, kus ka tegelik uus aasta on lähedal, tundub igati sobilik korraks vaadata, mis aitab endale antud lubadusi ellu viia, kirjutab SpeakSmart arendusjuht Margo Loor.
Margo Loor: Iseõppimine. Mis ja kuidas?
Siim Vahtrus: Müügiargumendid on mõnes olukorras möödapääsmatud
Müük läbi sisukate argumentide eeldab, et potentsiaalne klient on end seadnud ratsionaalse mõtlemise lainele. Reaalsuses ei põhine suur osa ostuotsuseid ratsionaalsel analüüsil - küll aga kasutatakse seda kaalukate otsuste langetamisel. Nii alustab müügiargumentidest artiklit Siim Vahtrus. Lugemine ilmus trükitult Äripäeva Koolituslisas, mis Koolituskonverents 2022 raames välja anti.