Filtreeri postitusi

Helina Loor: Hea argument müüb iseenesest

Helina Loor kirjutab värskes BestSales.ee kolumnis ratsionaalse müügi eelistest. Müügipersonal tunneb ennast argumente kasutades paremini ja saab ühe töövahendi juurde, ettevõte maandab argumentatsiooni koostamisega riske, mis tulenevad müügimeeskonna superstaaride lahkumisohust ja klient tunneb ennast paremini, kuna teda ei tulda hullutama, vaid koheldakse kui mõtlevat inimest.
Loe lisaks

Helina Loor: Mission + business = social debating enterprise

Aja jooksul oleme kasvanud kasumliku sotsiaalse ettevõtteni, samas on meie põhieesmärk alati jäänud ühiskondlikuks. Palkame ainult koolitajaid, kes on ise olnud väitlejad ja pakume ainult väitlusteemalisi koolitusi. See annab meile võimaluse järgida ühtset filosoofiat kõigis pakutavates koolitustes - suheldes „meie“ keeles ja pakkudes koolitusi ainult valdkondades, mida tunneme unepealt.
Loe lisaks
google-site-verification=QT4VI7bBeJzV6VQv1VZwTh398cyDZyA_ZxhgaEYMLAM