4 lihtsat nippi arutlusvigade vältimiseks
Argumenteeritud suhtluse nurgakiviks on oma seisukohtade põhjendamine nii loogiliselt kui tõestusmaterjaliga. Kui näidete tõesuse kindlaksmääramine peaks olema lihtne – mingi fakt kas on tõene või ei ole – siis loogika paikapidavusega võib asi olla keerulisem.
Loe lisaks
Ebaefektiivne suhtlus kui ettevõtete komistuskivi
Tõhus kommunikatsioon on tänapäeval iga eduka tiimi ja organisatsiooni nurgakivi. Ometigi näeme oma igapäevatöös, et kommunikatsioonihäired on jätkuvalt levinud probleemiks, põhjustades kulukaid vigu, pikki viivitusi ja keerulisi konflikte.
Loe lisaks
Advendiseeria 4. osa: Ratsionaalne suhtlemine uusaasta lubaduseks
Aasta lõpp on hea aeg sisekaemuseks ning uue aasta lubadusteks. Meie usume, et suhtlus on kõige alus ja kõige asjalikumad uue aasta lubadused on sellised, mis aitavad Sul sisukamalt ja konfliktivabamalt tegutseda.
Argument klienditeeninduses: Ampler Bikes vastab
Argumendioskuse arendamine klientidega suhtlevate töötajate oskuspagasis on midagi, mille puhul SpeakSmart ikka kaasamõtlema ja panustama kutsutakse. Ettevõtete otsesed vajadused selleks on erinevad, kuid üks ühine joon jookseb alati läbi - muuta kliendile koostöökogemus positiivsemaks ennetades valestimõistmist ja vähendada juhtide töölauale jõudvate reklamatsioonide hulka.
Loe lisaks
Ampler Bikes'i Chief Experience Officer Helen Küngas vastas meie küsimustele, millist kasu nemad on lõiganud argumendioskuse parendamisest oma klientidega suhtlevate töötajate hulgas.
Margo Loor: Kuidas tellida koolitust?
Juunikuu Personali Praktikas kirjutab SpeakSmart arendusjuht Margo Loor oma 20 aastase koolitajakogemuse põhjal pikemalt sellest, kuidas tellida koolitust, mis täidaks ka tegelikult sellele seatud eesmärki ja annaks soovitud tulemust.
Loe lisaks