Filtreeri postitusi

Lauri Kriisa: Miks investeerida argumendikasutuse õppesse ja lisada see oma professionaalsesse tööriistakasti? – Mardi ja Mari lugu

Mis kasu on argumendist professionaalse suhtluses? Organisatsiooni edu sõltub sellest, kui selged on seatud eesmärgid, kui head on meeskonna ideed eesmärgi poole liikumiseks ning kui kvaliteetsed on otsused nende ideede elluviimiseks. Selle valemi järgi põhineb kõik suures pildis inimeste mõtetel ning nende sõnastamisel – alates idee arendamisest kuni vastuvõetud otsuse selgitamiseni organisatsiooni siseringis ning partneritele ja klientidele. Argument aitab neid mõtteid edasi anda lisades sinna põhjenduse, et teine pool saaks sõnumist võimalikult selgelt ja täpselt aru, hoides seeläbi kokku kõigi aega. Mida eesmärgipärasemad ja selgemini sõnastatud on organisatsiooni liikmete mõtted ja sõnad, seda rohkem hoiab ettevõte kokku raha ja aega oma eesmärkideni jõudmisel.

Loe lisaks

Viktoria Muske: argumenteerimisoskus on universaalne

Среди социальных предприятий Эстонии SpeakSmart - одно из самых необычных: здесь взрослых клиентов учат… дискутировать друг с другом правильно: последовательно, доказательно и так, чтобы в итоге родилось наилучшее решение обсуждаемой проблемы. Полгода назад у SpeakSmart появилось русскоязычное направление, которое основала и возглавила уроженка Нарвы Виктория Муске.

/eesti keelne kokkuvõte intervjuu lõpus/
Loe lisaks

Margo Loor: Organisatsiooni väitlusklubi - õpeta oma inimesed kiiremini mõtlema ja paremini rääkima!

Kaks aastat tagasi ennustas Maailma Majandusfoorumi raport “The Future of Jobs” vaatega aastani 2025, et analüütilise mõtlemise, suhtlemise ja veenmise oskused on tööturul kiiresti kasvava tähtsusega. Paljud organisatsioonid ja ettevõtted Eestis tunnevad seda juba täna ja otsivad võimalusi oma inimeste arendamiseks. Organisatsiooni väitlusklubi on uus efektiivne meetod selleks.
Loe lisaks

Arhiiv