Kriitiline mõtlemine on tõusnud kõige vajalikumate tööalaste oskuste nimekirja tippu.
Millal vajame kriitilise mõtlemise oskust?
- suhtlusolukorraks ettevalmistumisel (info kogumine ja analüüsimine);
- tugeva argumendi koostamisel;
- kolleegi või kliendi seisukohtade kuulamisel, analüüsimisel ja vastamisel;
- kaalutletud otsuse tegemisel;
- mõtlemisvigade tuvastamisel ja vältimisel.
Ratsionaalset ja kriitilist mõtlemist saab kergemini kujundada meeskondades. Koolitus aitab tiimidel ühtsemalt toimida, ratsionaalsemalt mõelda ja suhelda.
Vali endale sobilik teenuse vorm:
Tagasiside
"Kasutan paremaks argumenteerimiseks suhtluses ülemusega, samuti otsuste langetamisel."
"Kasutan otsuste edastamisel ja tagasiside andmisel."
"Püüan alati läbi mõelda käigud ette ja argumenteeritult põhjendada enda tegevust."
Õppe pikaajaline mõju
"Üritan kogu aeg argumenteerida, sest sisutühi jutt ei vii eriti edasi. Näiteid on raske tuua suhtlen osade alluvatega, kellele meeldib tõestada koguaeg vastupidist ja selleks on need teadmised rakendust leidnud. Olen läbinud selle koolituse ka teistkordselt, et kinnitada teadmisi."
"Igapäevaselt kasutan oma kolleegidega. Nimelt on mul käsil väikesed muutused meeskonnas ning pean tõdema, et igapäevaselt peab ikka meelde tuletama, miks ja kellele see vajalik on."